VS

Fick detta av Elvira i födelsedagspresent i förrgår, älskade hon!!!!



Postat av: Elin
2014-05-20 - 20:47:11

Hej Moa! Jag kan inte förklara med ord hur vacker du är, du har drömutseendet som alla tjejer vill ha, det kan jag lova!! Du vet inte ens vem jag är men jag måste få detta sagt. Du är så perfekt, så fin och du har en fin personlighet! Alltså seriöst skulle döda för ditt utseende och jag skojar inte ens. Man blir så avundsjuk!! Jag hoppas du själv vet hur fin du är! Du får ha det så bra!! :)

Postat av: Elin
2014-05-20 - 20:47:13

Hej Moa! Jag kan inte förklara med ord hur vacker du är, du har drömutseendet som alla tjejer vill ha, det kan jag lova!! Du vet inte ens vem jag är men jag måste få detta sagt. Du är så perfekt, så fin och du har en fin personlighet! Alltså seriöst skulle döda för ditt utseende och jag skojar inte ens. Man blir så avundsjuk!! Jag hoppas du själv vet hur fin du är! Du får ha det så bra!! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: